پنجشنبه ۱۰ مهر ۹۹ | ۰۱:۰۲ ۵۳ بازديد
ادغام بازاريابي سنتي و ديجيتال
دنياي ديجيتال پر از ايده ها و استراتژي هاي جديد است ، اما ارزش بازاريابي سنتي و قديمي هرگز نمي تواند كاهش يابد. به اندازه بازاريابي ديجيتال مهم و موثر است. همه چيز به مخاطب هدف شما بستگي دارد. تبليغات در روزنامه ها و مجلات همان اثري را دارد كه تبليغات در شبكه هاي اجتماعي …
ادغام بازاريابي سنتي و ديجيتال
دنياي ديجيتال پر از ايده ها و استراتژي هاي جديد است ، اما ارزش بازاريابي سنتي و قديمي هرگز نمي تواند كاهش يابد. به اندازه بازاريابي ديجيتال مهم و موثر است. همه چيز به مخاطب هدف شما بستگي دارد. تبليغات در روزنامه ها و مجلات همان اثري را دارد كه تبليغات در شبكه هاي اجتماعي …